Sayfalar

1 Kasım 2012 Perşembe

Duyularımız

Kitabımız Tübitak popüler bilim kitapları serisinden : Duyularımız.

Haydi Öğrenelim - DuyularımızDeniz Baran'la güzel bir konuşma yaptım ve kitapların neden yırtılmaması gerektiğini anlattım. Kitapları yırttığı zaman çok üzüldüğümü, kitaplardan bir sürü şey öğrendiğimizi, yırtarsa artık onlara bakamayacağımızı, bu kitapları almak için para ödediğimizi, bu parayı kazanmak için çok çalıştığımızı anlattım. Eğer yırtmazsa ona çeşit çeşit güzel resimli kitaplar alacağımı vaadettim. İkna oldu, yırtmayacağına söz verdi. Ona güveniyorum!

Bu ön konuşmadan sonra, yanıma çağırdım gel birlikte oturup kitabımıza bakalım dedim. Birlikte tüm sayfaları tek tek çevirdik ve okuduk. Ona kitaptaki resimlerle ilgil sorular sordum. Sence bu çocuk ne yapıyor olabilir, görme, işitme, dokunma, koklama, tatma duyuları üzerine sohbet ettik. Hangisinn tadını seversin, sence hangisi güzel kokuyordur, burdaki çocuklar bu kokudan hoşlandılar mı, kumda yürürken ne hisedersin, renkleri nerenle görürsün, bazı insanlar iyi göremeyebilir, daha iyi görebilmek için ne kullanırlar, senin tanıdığın gözlük kullanan biri var mı? Hangisine dokunabilirsin, bulutlara dokunabilir misin.................

İşte böyleeeeee.. Oooohh beeee! Nihayet kitaplara alışmaya başladık. Güzeldi, eğlendik, sevdik.... Tavsiye ederiz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder