Sayfalar

20 Kasım 2012 Salı

Düz Çizgi Üstünde Yürümek

Bugün yaptığımız kitap okuma etkinliklerinin ardından, uzunca bir ara vermenin acısını çıkaralım dedik ve Halk Eğitim Merkezi etkinliğimizi gerçekleştirdik.


Gelişim Alanı : Fiziksel gelişim
Hedef              : Düz bir çizgi üzerinde ileri doğru yürümek
Malzeme         : 1 m. uzunluğunda 10 cm genişliğinde karton (eğer yoksa ki bende yoktu, tuvalet kağıdı da işinizi görür. )

Etkinliğin uygulanması : Kartonu ya da tuvalet kağıdını düz bir zemin üzerine yerleştirin. Ben koridorumuzda yaptım bu etkinliği. Çocuğunuza bir başlangıç yeri belirleyin. Karton üzerinde ileri doğru topuk burun şeklinde adımlamasını isteyin. Dengesini kaybederse tekrar denemesini isteyin. Karton üzerinde en az 3 kere adımlamasını sağlayın. Ben uzunluğu fazla tuttum ve bir kere gidip gelmesini istedim.




Farklı uygulamalar : Sokağınız güvenli ise, tebeşirle düz çizgi çekip topuk burun şeklinde yürümesini isteyebilirsiniz.

Bizim etkinliğimiz gayet güzel uygulandı ve sonu da işte aşağıdaki resimlerde görüldüğü gibi oldu!



Her etkinliğin içinde olan Barış kuzusu bu sefer geç kaldı, burada neler oluyor diye şaşkın şaşkın bakmakta :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder