Sayfalar

17 Kasım 2012 Cumartesi

Emmeye Devam

Barış'ıma başlıklı yazımda, emzirmeyi bıraktığımı yazmıştım ama bugün hem kendi doktoruma hem de Barış'ımın doktoruna danıştım, benim için de oğlum için de bir sıkıntı olmadığını söylediler. Eve geldim, ilk işim oğluşumu kucağıma alıp doya doya emzirmek oldu. Allah'tan sütüm de çekilmemiş, devam ediyoruz emmeye. Bu bana da oğluşuma da çok iyi geldi. Emdikten sonra kalktı, dudağımdan öptü oğluşum.

Haftaya cumartesi ameliyatım var, genel anestezi yapacaklar. Gece hastanede kalmama gerek olmayabilirmiş. Sabah erkenden gideceğim, kocam benimle gelecek, oğullarıma da annem bakacak nasipse. Anesteziden itibaren 12 saat emzirmezsem sorun kalmazmış, emzirmeye devam edebilirmişim. Anne sütünden daha değerli bir şey mi var dedi doktorumuz.

Barış'la ilgili bir sorun daha çıktı. Önümüzdeki hafta DEÜ çocuk cerrahi polikliniğinden randevu alacağım kısmetse. Ayrıntıları ondan sonra yazarım.

İlk sarsıntı biraz şiddetli geçti ama şimdi daha iyiyim. Pek çok insan çok büyük rahatsızlıklarla mücadele ediyor hayatının bir bölümünde. Bu da küçük bir sınav benim için. Her şey yoluna girecek.

4 yorum:

  1. Canım çook gecmis olsun,çabucak ağlatır unutursunuz bu günleri ins.
    Emzirmeye başlamana cok sevindim. Diğer yazıyı okuyunca cok üzülmüştüm. Yarasın Barış beye:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. İnşallah her şey yoluna girecek.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda herşey mutlulukla sğlıkla sonuçlanır.Emmeyi sütü dert etme bence .Sİzin sağlığınız en önemlisi.Umarım ciddi değildir.Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. her şey yoluna girecek İnşallah.

    YanıtlaSil