Sayfalar

26 Kasım 2012 Pazartesi

Halk Eğitim Merkezi'ne Veda

Halk Eğitim Merkezi'ne gidemiyorum. Kurstan ayrıldım. Sebepleri karışık...

İki hafta kadar önce annem Barış'ımın üstüne düştü, dizinin altı mosmor oldu. Barış'ım, annemin altında kaldı ve kafası ayakkabı dolabına çarptı. İlk önce hangisine koşacağımı şaşırdım. Barış'ımı babasının kucağına verdim, annemin yardımına ben koştum. DEÜ'deki nodül kontrolümüze gitmek için hazırlanıyorduk. Bir sorun farketse idim, hemen acile gösterebilirdim oğlumu. Allah'tan annemin morarma dışında bir sorunu olmadı, oğluşumda ise şişlik vs. oluşmadı çok şükür. Ama ben çok üzüldüm... Gerçekten çok üzüldüm!

Annem, düşmenin etkisini üzerinden atabilmek için eveli hafta evinde dinlenmeye çekildi. O hafta gidemedim Halk Eğitim Merkezi'ne. Geçen hafta da salı öğleden sonra gelebildi, kursum salı sabahları olduğu için yine gidemedim.

Geçtiğimiz cumartesi operasyonum vardı, annem çocuklarımın başında kaldı sağolsun. Eh tabii kendi evinin işi kaldı, birkaç gün evine ayırmak istedi sanırım. Ya yarın ya da öbür gün öğleden sonra gelir, kursum gene yanıyor.

Önümüzdeki hafta da Barış'ımın ameliyatı var, gene gidemeyeceğim kursa.

Ben de hocayı aradım, durumu anlattım ama pek hoşnut olmadı. Kitapçıkları geri istedi. Kitapçıklardan faydalanıyorum ama sanırım öğrenci sayısına göre zimmetli. Evde etkinlik yapabilmek için bana yol gösterici oluyordu etkinlik kitapçığı. Kocamdan rica edeyim de fotokopisini çeksin bari.

İki çocukla hem ev hem yarı zamanlı iş, ancak bu kadar hak edebiliyorum. Üst üste hastalıklar ve annemin ev kazası oldu. Sabrediyor ve şükrediyorum daha büyük sorunlar olmadığı için. Bu bir sınav olmalı.

4 yorum:

  1. canım cok üzüldüm
    geldimmi üst üste gelir hep.
    Allah bu sıkıntılara sabrettiğiniz günler hürmetine, huzurlu, sağlık ve mutlu günlerde uyandırsın sizi inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Amin, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Geçen kış minik Barış'ımın nodülü ile geçti, bu kış ameliyatlar... Allah'ım beterinden korusun. Bununla kaldığımız için şükür.

    YanıtlaSil
  3. Evet hep üst üste gelir.Ama bilirizki buna da şükredecek çok sebebimiz vardır.Herşey gönlünüzc e olsun.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim destekleriniz için. Rabbim beterinden korusun..

    YanıtlaSil