Sayfalar

3 Kasım 2012 Cumartesi

Hipoekoik Solid Nodül, Çık Git Hayatımızdan!

Bugün (02.11.2012) Barış Çağan'ımın Dokuz Eylül Üniversitesi'nde ultrason çekimi vardı.
Radyoloji uzmanı, Barış'ımı öpe öpe çekti ultrasonu. Kucağına aldı, sevdi, Barış'ım direndikçe okşadı ve tatlı sözler söyledi oğluşuma.

Barış'ımı kucağıma aldım ve ultrasonu kucağımda çektirdim.

Raporu elime aldım, okudum, hemen önceki raporu çıkardım, önceki ölçümle bugünkünü karşılaştırdım, daha küçük! Gerçi farklı yerinden yapılan ölçümlerde daha küçük ya da daha büyük çıkma olasılığı varmış ama yine de ben küçüldüğüne inanıyorum. Sonucu gördüğümde sevinçten ağladım. Haftaya ultrason sonucunu endokrin uzmanına göstereceğiz, 09.11.2012 saat 14:00'e randevu aldık. Mutlu bir heyecanla bekliyorum.

Allah'ıma çok şükür. İnşallah bu sorunu hayatımızdan tamamen çıkarırız. Rabbim bütün anneleri sevindirsin! Evlatla sınamasın...

4 yorum:

  1. Amin.Duanıza içtenlikle katılıyorum.Allah kimseyi evladıyla sınamasın.Geçmişler olsun.Umarım daha da küçülür ve çıkar hayatınızdan.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. İnşallah önümüzdeki hafta kontrolünde doktorumuz da güzel şeyler söyler ve sevincimiz daim olur.

    YanıtlaSil
  3. Cok sevindim, insallah doktorunuzdan dagüzel seyler duyacaksınız, dualarım sizinle

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler. Az kaldı kontrole. Güzel şeyler olacak İnşallah, hissediyorum

    YanıtlaSil