Sayfalar

9 Kasım 2012 Cuma

Hipoekoik Solid Nodüle Elveda


Bugün DEÜ çocuk endokrinoloji polikliniğindeydik. Sonuçlarımızı gösterdik, boy - kilo - gelişim aşamalarını ve nodülün boyutlarını doktorumuz değerlendirdi.

Harikasınız dedi! Evet, bunu duydum, dedi!

Aklımdan bu meseleyi çıkarabilir miyim dedim, evet çıkarabilirsiniz dedi. Bitti mi şimdi dedim. Evet bitti dedi.

Doğduğunda Barış Çağan'ın topuk kanı alınmıştı her bebek gibi, TSH hormonları bozuk çıkmış ve tekrar topuk kanı alınmıştı. Sonuçların bozuk çıktığını, ikinci topuk kanı sonuçları da bozuk gelene kadar kocama söylemedim. Sonra beni aile hekimi aradı. Doğruca aile hekimine gittim Barış'la birlikte. bana bir sevk kağıdı verdiler. Topuk kanı değerleri normal geldiğinde, aileleri aramıyorlarmış. Ama bozuk geldiğinde, durumu hemen aileye bildiriyorlarmış.  Behçet Uz Çocuk Hastanesi'ne sevkimiz yapılmıştı. O zamanlarda karşılaşabileceğimiz ve yıllarca savaşını vermek zorunda kalacağımız hastalıkları düşündükçe hisettiğim yürek çarpıntıları, üstüme üstüme gelen hastane koridorları........ Bir süre Behçet Uz'da kontrollerimiz yapıldı, sonra nodülün büyüdüğünü öğrenince kocamla birlikte DEÜ'ne götürmeye karar verdik. Hastalık sürecimiz burada.

Nodülün takibi 06.11.2013'te yapılacak. İnşallah o zaman göremeyeceğiz bile dedi doktor.

Söyleyecek çok şey var... Belki de tek bir şey var... Şükürler olsun.

Rabbim tüm anneleri sevindirsin, evlatla sınamasın...

4 yorum:

  1. Gecmis olsun, hiç gormemise dönsün yavrusunuz

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Darısı tüm şifa bekleyen yavruların başına.

    YanıtlaSil
  3. hadi geçmiş olsun.Çok sevindim gerçekten.Allah başka dertler vermesin inş.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Amiiiinnnn. Rabbim kimseyi evlatla sınamasın

    YanıtlaSil