Sayfalar

19 Kasım 2012 Pazartesi

Kitaplar

Benim için uzun sayılabilecek bir aradan sonra etkinliklere başladık bugün.

İlk etkinliğimiz hayvan alfabesi. Kitabımız şu:

http://www.kitaplik.com/wp-content/themes/shopperpress/thumbs/13/kids-hayvan-alfabesi-onkapak.jpgHer sesle başlayan hayvanın resmi ve bu hayvan hakkında kısa bilgiler yer alıyor. Defalarca okuduk, baktık. Bilgileri ilgiyle dinledi oğluşum. Ben sesleri çıkardım, oğluşum hayvanları söyledi. Bazılarını bilmesi mümkün değildi (impala gibi), onları önce ben öğrettim, sonra oğluşum tekrar etti. Çok keyifli bir aktiviteydi, tavsiye ederim.

Barış'ım da ilgiyle fotoğraflara baktı, kitabı elledi. Ama Deniz ile ilgilenmem çok hoşuna gitmedi ve bolca mızıldandı. 










İkinci kitabımız da şu: Gezgin Kedi Mırnav Çiftlikte

Küçük boyutlu bu kitap serisinden birkaç tane almıştım. Ara ara çıkarıyorum ve birlikte resimlerine bakıp hikayelerini okuyoruz. Ben okurken bir yandan da Deniz Baran'a resimlerle ilgili sorular soruyorum, burda ne diyorlar, burda ne yapıyorlar, kimi arıyorlar, hadi sıra sende sen oku diye yönlendirirerek sorular soruyorum. Deniz Baran da kimi zaman sesini inceltip kalınlaştırarak, hayvanları konuşturup hikayeyi anlatıyor kendince. İlgiyle dinliyorum, çok keyif alıyorum.




Üçüncü okuma etkinliğimiz de Meraklı Minik'in Kasım sayısı. Bu ayki konumuz ağaçlar. Ağaç yaprakları üzerine dergideki etkinlikleri yaptık. Çok güzeldi. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder