Sayfalar

3 Kasım 2012 Cumartesi

Küçük Bir Hayal Kırıklığı

Bu akşam çaya misafirlerimiz vardı. Deniz Baran'ın doğum gününde karşılaştığımız Emre ve ailesini eve davet etmiştik, onlar da geldiler sağolsunlar. Hastaneden döndükten sonra az biraz hazırlık yaptım. Saat 19:45 civarı bizdeydiler. Ancak Emre kulağım ağrıyor diye sızlanıyordu kıyamam. Ara ara nöbetler halinde geliyordu sancı, başta çok sıkıntı verici bir durum yoktu. Bol bol koşturdular oğluşlar, ter içinde kaldılar, güreştiler, eğlendiler ama gittikçe Emre'nin sancısı arttı ve geldiklerinden 1 saat kadar sonra acile götürdü ailesi Emre'yi. Emre'ye çok geçmiş olsun diyorum buradan. İnşallah kısa zamanda iyileşir.

Emre'nin gelişini günlerdir bekleyen Deniz'im için biraz hayal kırıklığı oldu bu akşam. Başta Emre'nin ağlaması, sonra da oyunun bu kadar kısa sürede sona ermesi, Deniz için üzücü bir durum oldu. Neden gidiyorsunuz, ben de geleceğim hastaneye dedi canım kuzum. Bu akşam küçük bir kutlama yapmak için de hazırlanmıştık ama kısmet değilmiş. Sen ne planlar yaparsan yap, ancak çocuğunun sağlığı elverdiği ölçüde gerçekleştirebilirsin bunu. Bir anne olarak çok iyi anlıyorum, sadece üzüldüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder