Sayfalar

26 Kasım 2012 Pazartesi

Küçük Vanlı

Oğlum Deniz Baran efendi ile aramızda geçen kavga (adam ciddi ciddi dalgasını geçti, ezikledi beni) : neymiş efendim, o patlamış darı değil, patlamış mısırmış! patlamış darı diye bir şey yokmuş, bu çok komikmiş! Olum, bana 10 senelik kocam böyle baskı yapmadı be! Sen ne dışladın ki şimdi beni koca Vanlı! İzmirliyim ben, darıya darı denir, gevreğe de gevrek! Hem o bayıla bayıla yediğiniz darıları ben patlattım, ille de mısır diyeceksen, ver onları geri!

4 yorum:

  1. :)) yüzümü güldürdünüz sabah sabah:)) cok hoşmuş Deniz Baran da maşallah:))

    YanıtlaSil
  2. :)bir de ben "darı o" diye ısrar edince işi kavgaya dönüştürmesi var, komedi :)))

    YanıtlaSil
  3. eee akılları kemale erince karışırlar böyle.Bizde de var.Oturma,yeme konuşma,giymee.Yandık:)

    YanıtlaSil
  4. haha cidden başlıyorlar karışmaya ufacık boylarına aldırmadan :)) Eeee bunlar da büyüyecek de bizi beğenmeyecek derdi büyüklerimiz bizim için, biz de çocuklarımız için aynı şekilde söylüyoruz.

    YanıtlaSil