Sayfalar

1 Kasım 2012 Perşembe

Neşeli Kule ile Büyük - Küçük Kavramları




Geçen gün markette 5 liraya kule neşeli kule buldum, hemen aldım. Aslında cuma günü küçük bir parti yapmayı düşünüyoruz Deniz Baran için, o zaman verecektim ama dayanamadım, hemen çıkardım ortaya.


Aslında Deniz Baran'ın 1,5 yaş civarında da neşeli kulesi vardı, teyzesi almıştı sağolsun. Ama o kadar çok oynadık ki, zamanla kimi parçaları kırıldı, kayboldu, kule bozuldu. Büyük küçük kavramlarını o zamanlarda öğrenmişti oğluşum. Şimdi tekrar aldım, Barış da öğrensin, o da oyunlara katışsın diye.






Kulemizi iç içe, üstüste, yanyana dizerek sıralayabiliyoruz, Barış da gelip gelip bozuyor. Deniz az biraz kızıyor, sen de bozuyordun küçükken biliyor musun diyorum ve ikisiyle aynı anda oynamaya çalışıyorum. Eğleniyoruz, öğreniyoruz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder