Sayfalar

7 Kasım 2012 Çarşamba

Sevgili Oğullarım Deniz ve Barış,


Hayatımın yeni bir dönemine girmiş bulunmaktayım. 1 haftadır akşamdan sonraları 1,5 - 2 saat kadar çalışıyorum, CMK müdafiliği yapmaya başladım yeniden. Bütün gün zaten sizinle keyifli ve kaliteli zaman geçirmeye, size yeni şeyler öğretmeye, sizi hayata hazırlamaya çalışıyorum. Akşamları babanızla başbaşa kalmanızın farklı bir deneyim sağlayacağını umuyorum. Siz uyuduktan sonra da artık dilekçe yazmaya başlayacağım yavaş yavaş. Babanız bürodan dosya getirecek bana, evde çalışacağım.

Çalışmak, kendimi iyi hissettiriyor. Yoruluyorum ama mutluyum.

Kafamda geleceğe dair birçok plan var. İyi ki annenizim, iyi ki bu planlarımı yapıyorum, sizi seviyorum.

2 yorum:

  1. Yeni düzeniniz hayırlı olsun canım...Sevindim senin adına

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Zor ama hayatta kolay olan ne var ki...

    YanıtlaSil