Sayfalar

8 Kasım 2012 Perşembe

Soğuk Algınlığı

07.11.2012
Saat 13:20 Deniz Baran yerde uzanmış TV izlerken durup dururken başım dönüyo başım dönüyo dedi. 5-10 saniye kadar sonra artık dönmüyor dedi. Takipteyim.

Saat 15:00 Deniz Baran ve Barış Çağan uykuda iken burunları tıkandı. Deniz uykusundan ağlayarak uyandı. Buhar makinesini çalıştırdım, Deniz'i buhara tuttum, soğuk algınlığı için şurup içirdim. Barış'ın başucunda buhar makinesi çalışıyor, şuan uykuda. Takipteyim.

08.11.2012
Dün başlayan belirtiler bugün hepten kendini gösterdi. Benim iki fındık, burun tıkanıklığı, hapşuruk ve iştah kaybı ile  seyreden hafif bir rahatsızlık yaşıyorlar.

Benim de boğazım ağrıyor, antibiyotik kullanıyorum. Küçüklüğümden beri bademcik iltihabından kurtulamıyorum. Eninde sonunda beni ameliyat paklayacak bunu da gayet iyi biliyorum ama Barış'ım emiyor, olmam gereken tedavilerimi bir süre daha ertelemem gerek.

Aslında dışarı da çıkmadı oğluşlarım, biz de dışardan mikrop getirmiş olabiliriz. Geceleri uyku tulumu giydiriyorum ikisine de. Gündüzleri klima çalıştırıyorum. Üşütecek durum yok.

Amaaaaannnnn sonbahar soğuklarını göstermeye başladı, hastalıklar da başladı. Sevmiyorum, sevemiyorum, böyle zırt pırt hasta olunca çoluk çocuk, gel de sev bu mevsimi!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder