Sayfalar

25 Aralık 2012 Salı

Büroma Ziyaret

Tam 11 ay sonra ilk kez bürodayım. En son 27 Ocak 2012 Cuma günü gelmiştim büroya, 30 Ocak Pazartesi Barış'ımı doğurmuştum o tarihten sonra gelmedim. Bir iş için dışarı çıkmak zorunda kaldım, işimi hallettim, kocamı beklerken dışarlarda durmayım, büroya geçeyim dedim. Deniz Baran'la birlikteyiz. Her yeri kurcalıyor. Bitmek tükenmek bilmeyen bir enerjisi var. Eline kağıt kalem verdim, biraz oyalanıyor. Yoruldum, eve gidip dinlenmek istiyorum ama Deniz'e parka götürme sözüm var, babasını bekleyeceğiz.

Değişik bir duygu. Bir an buraya aitmişim gibi geliyor, sonra değilmişim gibi, sanki hiç gitmemişim, ara vermemişim gibi geliyor, sonra da yabancılıyorum burayı. Bilgisayar masa üstü, 11 aydır dokunmadım, masama oturmadım. Büro oldukça temiz görünüyor, etraf derli toplu. Geçen gün temizlik yapmış kocam, anlatmıştı.

Biraz içim buruldu. Özlemişim burayı. Gelince farkettim. Çalışmayı seviyorum. Anneliği çok seviyorum, çocuklarımdan ayrılmayı istemiyorum ama evde oturmak bir süre sonra boğucu gelmeye başlıyor. Biraz daha zamanım var işe dönmek için. Bu bahar hayat benim için farklılaşabilir. Kim bilir, neler getirir hayat, bekleyelim, görelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder