Sayfalar

26 Aralık 2012 Çarşamba

Takıntılar

Deniz Baran'ın takıntısı biberon! (evet hala süt içerken kullanıyoruz)Biberonların başlığı yanlış takılırsa duruma itiraz ediyor ve bu biberonun başlığı bu değil, ben böyle içmem diyor!

Barış Çağan'ın takıntısı ise, buzdolabının kırılan alt kısmı. Ne zaman mufağa girse, ilk iş kırılan alt kısmı (buzdolabının alt tablası) çıkarmak oluyordu. Ben yerine takıyorum, hoop adam alıyor eline gezdiriyor. Baktım başa çıkamayacağım, çıkardım koydum kenara parçayı. Haa bir de Barış'ın damacana pompasının musluk kısmına takıntısı var. Her mutfağa girişinde o musluğu söküyor ve tüm evi gezdiriyor. Tam fırlama oldu. Kapıyı açık görsün, hemen odadan çıkanın peşine düşüyor. Oduna gidenin baltası, suya gidenin helkesi diyoruz Barış'a. Cuk oturuyor! Dün akşam kapıyı açtım, içeri giriyorum, o da dışarı çıkmaya çalışıyor aralıktan. Dur yapma etme derken hıııııııı diye bana bir kızdı, su gibi aktı çıktı dışarı! Dışarı çıkmasına neden bu kadar karşı çıkıyorum, bizim evde tek sıcak odamız var, o da salonumuz! Haliyle evin diğer her yeri buzhane! Ben de korkuyorum bir sıcak bir soğuk yer değiştirmekten hasta olacak diye. Seneye kışa İnşallah bu soruna çare bulabiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder