Sayfalar

18 Ocak 2013 Cuma

Barış Hastalandı

Denizin hastalanmasından sonra böyle olacağı belliydi, bekliyorduk. Bu sabah emzirmek için kucağıma aldığımda baktım yanıyor çocuk. Hemen ölçtük, 38,7 çıktı ateşi. Ateş düşürücü şurup içirdik, kustu. Abisinin antibiyotiğinden yarım ölçek içirdik, yıkadık, ateşi düşürmeyi başardık. Ateş gene 37,5'lere düştü ama daha düşmedi. Sonrasında eşim de hasta olduğu için, adliyedeki işlere benim gidip gidemeyeceğimi sordu, tamam giderim dedim. Oğullarımı emin ellere bıraktım ve çıktım evden. Adliyedeki işleri olabildiğince seri halletmeye çalışsam, kocama çocuk bakımı konusunda sonsuz güvensem de aklım fındıklarımdaydı. Kocamdan büyük fındığımın haberini aldım, ateşi yok, iyileşme sürecine girmiş. Küçük fındığımın hali ise perişanmış! İşlerimi hallettim, önemli bir duruşma vardı, mazeret vermeye kalktım, alamayız dediler. Dedim iki oğlum da hasta, ikisi de kusuyor, ateşli, gideceğim ben! Mahkemenin başkanı aldı mazeretimi, eve geldim. Kocam duşa sokmuş, ateşi 38,8'lerden düşmüş, uyuyormuş. Gittim baktım yanına, dokundum, yanıyor. Aldım küçük fındığımı, hazırladım alelacele çantamı, düştüm yollara... Hastane macerası, yaşadıklarım, insanların illet eden yaklaşımları... Bunlara değinmeyeceğim, belki keyfim yerinde olunca anlatırım. Şu anda Barışım sık sık sıçrıyor uykusunda ama ateşi düştü, ilaçlarını kullanıyoruz, kulak ve boğazında hafif enfeksiyon varmış abisi gibi. Geçecek balım geçecek. İyi olacaksın İnşallah!

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. ilaçlar işe yaradı, bugün daha iyi. Bir çocuk hastalanınca ikincisinin hastalanması kaçınılmaz oluyor. Allah beterinden korusun.

      Sil