Sayfalar

14 Ocak 2013 Pazartesi

Birlikte Yapılacak Etkinlik Önerisi : Köfte Yapmak

Sabah beri koş o yana koş bu yana....

Aslında temizlik yapmaya hiiiiiiç niyetim yoktu. Ama sabah kahvaltı sofrasını annem toplarken küçük bir kaza yaptı, zeytinler yere saçıldı! Hem de zeytin tabağında zeytinyağı da vardı. Dur dedim şunları hemen temizleyivereyim, olur böyle kazalar. Sonra da her yeri temizlemeye karar verdim. Deniz ve Barış bu arada anneanneleriyle kaptancılık oynadılar. Sonra Deniz'e bir toz bezi verdim, ucundan o da sildi etti işte...

Sonra yıkanan çamaşırlarımı astım.

Yılbaşından kalan hindimin yarısını soslayıp fırına sürdüm.

Dün alışveriş merkezinden aldığımız balıklarımı yıkadım, çizikledim ve dondurucuya attım.

Kahvaltı sofrasını hallettim, bulaşık makinesini ayarladım.

Çamaşır makinesini tasarruf için gece 10'dan sonra çalıştırmak üzere doldurdum, ayarladım.

Dün aldığım kıymayı hazır köfte harcı koymadan kendim harç yaparak köfteye çevirdim. Aldım çanağımı, yuvarlamak üzere salona geldim. Deniz Baran "annecim lütfen ben de yapabilir miyim" dedi. Tamam ama öncelikle ellerimizi yıkamamız gerekli dedim. Silebiliriz de dedi. Yoookkk yemek yapmak için önce el yıkamak şarttır dedim. Birlikte mutfağa gittik, ellerini güzelce yıkadı, hem de iki kere! Sonra içeri geldik, masaya yanaştı, sandalyeye çıktı, önüne tabak verdim. Nasıl yapması gerektiğini gösterdim, örnek olarak önüne koydum. Şimdi yapabilirsin dedim. Sonra yaptığın köfteleri pişireceğim ve yiyeceğiz dedim. Öyle de yaptık, acayip keyif aldık. Ben ille de erkek çocuklarını mutfağa sokayım eli alışsın diye düşünmüyorum. Ama eğer istekli ise, asla hayır demiyorum. Kız erkek ayrımı yapılmasını da doğru bulmuyorum. Her şey doğal akışında seyrediyor. Ben bunu daha doğru bir yaklaşım olarak görüyorum!

İşte bizden kareler :





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder