Sayfalar

4 Ocak 2013 Cuma

Deniz Baran'dan Yeni İnciler

Deniz Baran şirinlerin oyuncaklarını acayip seviyor. Hatta geçen yazımda  bundan söz etmiştim.

Dün bir mağazada şirinlerin oyuncaklarını gördü, bırakmam ben bunları diye tutturdu! Bu şirinlerin oyuncakları set set ve tek set hakkı olduğu için onun isteği doğrultusunda müzisyenleri adık.



Bayıla bayıla oynadı ancak daha alırken diğer setlerin pazarlığını yapmaya başladı. Her ay bir set alacağımızı söyledik ve bir ay ne zaman gelecek diye sorunca babası 30 kere yatıp kalkması gerektiğini söyledi. Gün içinde onlarca kere yatma zamanı ne zaman diye soruyor beyefendi.

Bugün bir ara tutturdu ille de şirinlerim dağcı şirinleri çok özlüyor (diğer sette dağcı şirin varmış) diye. Ben de bu oyuncakların pahalı olduğunu, bütün setleri birden alacak paramızın olmadığını bu nedenle her ay tek bir set hakkı olduğunu, eğer evdeki şirinler gerçekten diğer şirinleri çok özlüyorsa, şirinleri aldığımız mağazaya geri götürebileceğimizi, böylece özlemlerinin gideceğini söyledim. Elbette bu teklifime şiddetle "hayır" dedi.

Veee bomba geliyor, bakar mısınız beyefendinin zekasına : "anneee, sen de babam gibi çalışmaya git, ben de anneannemle tek başıma kalayım" dedi, neden dedim "çünkü ben anneannemi çok seviyorum" dedi. Vallahi anlamadım bunu neden söylediğini, anneannesi hemen teşhisi koydu "sen paramız yok dedin ya, sen de işe git, para kazan, biran önce şirinlere kavuşayım demek istiyor!"

Vallahi de peessss!


Not: Aslında yaptığım hataydı, paramız yok diye bir bahane üretmemeliydim. Çocuklar varlık ve yokluğu bilecek ama kural koyarken paradan söz edilmeyecek (miş). Doğruyu biliyoz biliyoz daaaa her zaman bayan doğru olamıyoz!

2 yorum:

  1. bak ben bunu bilmiyordum hatta toprak benim hiç paramın olmadığını bunu yanında babasının da çok paralı olduğunu düşünüyor:)) babanda da olmayabilir dediğimde kabullenemeyip zorlasam ağlamaya varacak bir tutum sergiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım varlığı yokluğu anlatmalıymışız ama kural koyarken paramız yok diye bir bahane olmamalıymış! o zaman güvensizlik duygusu aşılıyormuymuşuz da öyle bişey işte :)))

      Sil