Sayfalar

17 Ocak 2013 Perşembe

Deniz Hastalandı

Deniz ateşlendi. Ateşini kendim düşüremedim, acile gittik. Kulağında ve boğazında enfeksiyon varmış. Yanımda yatırdım, bir ara uyandım, ateşler içinde kalmış gene. Hemen suyu hazırladım, 38,9'dan 37,5'e düşürmeyi başardık. Uykusuz her geceeee...

Bizim oğlanın ilaç içmemek için bulduğu yöntem facia! Öksüre öksüre kusturuyor kendini! Daha çok işkence oluyor hem ona hem bize! Zira kusmukları temizleyip yeniden içiriyoruz. Bir de tutmayın beni tamam adam gibi içicem diye ağlaması var... Bırakınca kaçmasa süper olacak! Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum! İkna ederek içer aslında, ama inadı tuttu, 10 - 15 dakikalık ikna turları hiiiiiiç işe yaramıyor. Mecburen ben tutuyorum, babası içiriyor. Travmatik mi? Yapacak bir şey yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder