Sayfalar

22 Ocak 2013 Salı

Dondurmadan Sayılar

Yine internette gezerken, keçeden dondurma yapıp sayı etkinliğinde kullandıklarını gördüm. (Dondurmadan sayılar etkinliğinin orijinaline buradan ulaşabilirsiniz.) Kenarda duran keçelerimiz aklıma geldi. Gerçi benim keçeler çok ince çıktılar ama olsun, iş gördüler.

Kendim üçgen bir külah ve dondurma topları çizip kestim, üzerlerine de sayıları yazdım.

Deniz Baran'ın önüne koydum. Deniz sayılardan pek hoşlanmıyor. Buzdolabı magnetleri almıştım, ilk bir iki gün ilgiden sonra yüzüne bakmıyor. Dondurmayı çok sever, belki böyle ilgisini çekerim dedim ama yine pek başarılı olamadım. Dondurmama pek ilgi göstermedi. Sevmedi. Ama başka çocuklar sevebilir, bu nedenle denenebilir.

Sonra da 0-5 arası magnetlerimi dizdim, altına renkli ponponlar koydum, o da biraz ilgilendi, kısa zamanda ilgisi dağıldı. Ben de üstüne varmadım.

Sayı çubuklarını strafor yumurtaların üzerine batırarak kirpi yaptı kendisi. (daha önce yapmıştık, hatırladı, tekrar yaptı) 

Dondurma etkinliğimizin resimleri aşağıda :




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder