Sayfalar

25 Ocak 2013 Cuma

Elektrik Bantları ile Yol Yapımı ve Araba Yarışı

Çocuğumla Evdeyim facebook sayfasından beğendiğim bir etkiliği yapayım dedim. Gittim elektrik bantları aldım. Evde trafik yolları yaptım. Ama ben yaparken Barış sökmeye çalıştı. Dur yapma etme derken işte yaptım elimden geldiğince. Oyun oynarken Deniz'le bunun üzerinde araba yarışı yaptık ve sonrasında çizgiler üzerinde denge yürüyüşü yaptık. Daha önce de düz çizgi üstünde yürüme etkinliğini tuvalet kağıtları ile yapmıştık. İlgilenenler buradan bakabilir.

Etkinliğimiz kısa sürdü ama keyifliydi. Başta Deniz Baran trafik yollarında araba sürmek istemedi. Bu aralar her şeye hayır deme huyumuz var. Arada geliyorlar kendisine böyle! Sonra ben de yarışa katılıyorum, birlikte yapalım deyince sevindi, yarıştık. O kazandı!

Barış'ım da etrafta elektrik bantlarını halıdan yolmakla meşgul oldu. Kıyamam kuzumaaaa. Çok ilgisini çektiiii! Bu nedenle çok farklı modeller üzerinde çalışamadım, en kolayından bir yol ve otopark yaptım.  Güzeldi, eğlendik, tavsiye ederim.

Oyun esnasında fotoğraf çekemedim, zira oyuna aktif olarak ben de katıldım. Ama bir iki fotoğrafımız var fikir verebilir....

Çocuğumla Evdeyim face sayfası acayip güzel. Barış'ın Günlüğü sayesinde keşfettim. Her ikisine de teşekkür ederim buradan...

İşte bizden bir iki kare...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder