Sayfalar

15 Ocak 2013 Salı

Ev Yapımı Otobüs

Deniz Baran bugün "anne bana otobüs yapar mısın ama içine girebileyim, oyuncaklarım da girsin" dedi. Üşenmedim, apartmanımızın altındaki toptancıdan iki karton kutu aldım, birini pencere ve tekerlek için kullandım, birini de kenarda duran el işi kağıtlarımla kapladım, rengarenk otobüs oldu! Oldu mu? Amaann elimden bu kadar geldi, oldu oldu! Deniz oyuncakları ile içine girdi, önce kapısını sadece elişi kağıdından yapmıştım, kapının açılmasını da istediği için maket bıçağı ile kestim, açılıp kapanır oldu! Bir penceresini de sonradan açtım istek üzerine. Söze gerek yok, eğlenceli kareler aşağıda...







 Sevgili oğullarım, evlat kolay yetişmiyor. Ne tam ev kadını - anne olabiliyorum, ne de tam bir iş kadını! Hep yarım kalmış hissediyorum, çırpınıyorum ama gücüm anca bu kadarına yetiyor. Bakınız bugünüm nasıl geçti :

Bu otobüsü yaptık, eğlendik, Deniz'i de aldım işe gittim, bir iki işim vardı hallettim. Deniz'i parka götürdüm,(parkta bir kadın köpeğini tahterevalliye bindirmeye kalktı, çok komiğimize gitti) sonra eve geldik. Deniz solgundu. Ölçtüm, ateşi 37,8. hemen önlemimi aldım, çocuklarda ateş başlıklı yazımda bu durumda neler yaptığımı anlatmıştım. Allah'tan çok yükselmedi ama gözüm üzerinde.

Akşam yemekten sonra, yarının yemeğini ve çorbasını yaptım.
Sonrasında da oturdum bir dilekçe yazdım. Saat epey ilerledi (02:48) Yarın da dışarda işim var, Deniz'i götürmeyeceğim bu sefer. Kocam erken gelecek kısmetse. Şimdi uyku zamanı.

4 yorum:

  1. Çok eğlenmişler afacanlar, çok güzel olmuş otobüsünüz bayıldım :) sizin sağlığınız nasıl peki inşallah herşey yolundadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. çok eğlendiler. benim sağlığım çok iyi sayılmaz. bir ameliyat daha olabilirim. hayırlısı diyelim...teşekkürler ilginize :)

      Sil