Sayfalar

22 Ocak 2013 Salı

Kedi Yapalım

İnternette gezerken, yabancı sitelerden birinde kedi yapımı gördüm, çok beğendim. (Kedi etkinliğinin orijinaline buradan ulaşabilirsiniz.) Benim gibi çizim özürlü biri bile yapabilir bunu dedim, giriştim işe.

Malzemeler :

Renkli kartonlar
Bir adet yuvarlak tas
Bir adet üçgen kalıp (ben oğlanların oyuncağını kullandım kalıp olarak)
Bir adet tükenmez kalem
Bir adet yapıştırıcı
Oynar gözler
Makas

Önce tasla yuvarlak çizdim, sonra da üçgen kalıpla kulak çizdim. Bir miktar da bıyık olabilecek uzunlu kısalı şeritler kestim. Yapıştırıcı ve oynar gözleri hazırladım. Oğluşuma verdim.

İşte fotoğraflarımız :









 Çalışmalarımızda kedilerin 2 gözü olduğunu, neden bu kadar çok göz kullandığını sordum. Her yeri görebilmeleri için koyuyorum onları dedi. Kırmızıda bıyık kullanmak istemedi. Mavi kedimizi bıyıklı çalıştı. Ben sadece izledim. Keyifli bir çalışma idi. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder