Sayfalar

25 Ocak 2013 Cuma

Kendim İçin Mumluk

Aslında ev dekorasyon, elişi siteleri, blogları pek ilgimi çekmez. Marifetli bir hatun da değilimdir, doğruya doğru... Ama bu fikir çok hoşuma gitti, blogda türlü türlü paylaşımlar var. Çok sevdim, beğendim, yaptım olduuuuuu! Ne Desem Beğenirsin denilmiş, valla ne deseler beğendim ben.

İşte benim deneme mumum : (romantik bir akşam yemeğine eşlik edebilir, içini de meyve salatasına koyabilirsiniz. Ben kendime yaptım, içini de oturdum yedim, miiiisss)
Ev de mis gibi koktuuuu :)))



4 yorum:

  1. Sıcacık sözlerinize ekipçe teşekkür ediyoruz. Sevgilerimizle :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ilham aldığınız yazıyı ben paylaşmıştım ve daha sonra kendim içinde yaptım :)
    Görüntü ve kokusuda çok güzel aynı zamanda :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim sizinki de çok güzel olmuştur. Ben severek takip ettiğim çocuğumla evdeyim facebook sayfasında gördüm : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=123013641204634&set=a.105225272983471.9390.105203916318940&type=1&theater

      Oradan da ne desem beğenirsin isimli blog sayfasına ulaştım ve oradan yaptım. linkini verdim.

      Güzel çalışma. Bildiğim kadarıyla bir kaynak blog da şu : http://ajudantedaarte.blogspot.com/2011/11/arte-com-laranja.html

      Sil