Sayfalar

9 Ocak 2013 Çarşamba

Küçük fındığım sabaha ameliyat olacak. Gerginim! Bugün büyük fındığım yaramazlık yapınca bağırdım. Çok üzgünüm ve pişmanım! Kendimi çok yetersiz hisediyorum! Mutsuzum.


Not: Deniz Baran bu olaydan sonra bana karşı tepkiliydi ve geçmedi. Ne yaptıysam yaklaşamadım. Sonra gözlerinin içine baktım ve Deniz Baran, sana bağırmıştım ya, hatalıydım annecim, özür dilerim, beni affeder misin? dedim, affederim dedi. Ben hatalıydım, bir daha yapmayacağım, seni her zaman çok seviyorum dedim. Tamam dedi. Özür diledikten sonra tepkisi dindi, yatıştı ve eskisi gibi iletişim kurduk.

Buradan da özür diliyorum senden oğlum, seni seviyorum....

2 yorum:

  1. geçmiş olsun.Hemen olsun bitsin iyileşsin yakışıklı :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz. İyileşecek İnşallah

    YanıtlaSil