Sayfalar

8 Ocak 2013 Salı

Sorular

Soru : Sizinki kaç aylık? Kaç kilo?
Asıl sorulan : Benim bebeğim mi daha gelişkin, onunki mi, belli çünkü çocuklardan biri (bu bazen benim oğlum oluyor, bazen de karşı tarafınki) daha iri, acaba ay farkından dolayı mı? Yoksa taraflardan biri daha mı iyi (?) bir anne,

Soru : Anne sütü almıyor mu?
Asıl söylenen : Ben anne sütü verdim, sen veremiyorsun, demek ben daha iyiyim (?!) Bu soruyu soranlardan hiçbiri, mama ile bebeğini besleyen bir anne çıkmadı şimdiye kadar. Tesadüf mü?!

Bir de her önüne gelenin sorduğu şu soru var yaaa... Yolda yürürken, bir yere otururken, alışveriş ederken, hastanede sıra beklerken... Kısacası her zaman, her yerde, her önüne gelenin sorduğu şu soru :

Soru : Aaaa sizin büyük oğlan esmer, küçük sarışın?! Aslında soru cümlesi olmasa da vurgu itibariyle bir soruya dönüşen bu cümle, Barış doğduğundan beri farklı biçimlerde karşıma geliyor! Bir de şöyle soruluyor :
-Aaaa ( bu şaşkınlık nidası mutlaka oluyor, ne şaşıyorlarsa o kadar!) babası da esmer, siz de esmersiniz, bu küçük sarışın maşallah (!?) Sonra da açıklama bekleyen bakışlar...
Ya da sorumuz şöyle direk yöneliyor : Kime benziyor bu?

Her seferinde açıklamak zorunda kalmak ciddi sıkıntı verici! Anneme ve kayınvalideme benziyor, ikisi de beyaz tenli!

En son bir amcayı alışveriş merkezinde bozdum, ohh rahatladım!

Merak edenlere söyleyim :  

Evet, iki oğlum birbirine hiç benzemiyor! Farkındayım! 
Evet, küçük oğlum sarışın ve yeşil gözlü! Siz söylemeden önce anlamıştım!
Evet, bebeğime mama veriyorum! Size ne?

Ooohh rahatladım!


2 yorum:

  1. Süper bir yazı olmuş.Evet size ne?bende aynı sorulara sinir olup aynı şeyleri geçiriyorum alımdan!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Di mi ama yaa, bugün hastanedeki doktorlar bile bu sarışın(?) dedi. Evet dedim. Yüzüme bakıyorlar! Babası mı, ailede başkası mı sarışın? diye soruyorlar. La havleeeee! Kayınvalidem ve annem, ikisi de beyaz tenli, kayınvalidem yeşil gözlü diyorum. Haaa şimdi oldu(!)diyorlar. Bunun ucu öyle pis bir soru ki, insan sakin kalamıyor! Bir de sürekli bununla muhatap olmak....

    YanıtlaSil