Sayfalar

27 Ocak 2013 Pazar

Traş Köpüğü Etkinliği

Önce Okul Öncesi'nde gördüm, cesaret edemedim. Barış'ın Günlüğü'nde ve daha pek çok yerde gördüm, niyetlendim. Sonunda bu akşam çıkardım babasının traş köpüğünü, sıktım masaya, Allah Allah diyim, daha ne diyim. Zevk, eğlence, çılgınlık..... Deniz'in son zamanlarda bu kadar eğlendği başka bir aktivite hatırlamıyorum! Etkinlik bitince "yalnız bunu tekrar isteyeceğim ben" diyor paşam. Barış'da aşağı damlayan, düşen traş köpüklerinden nasibini aldı! O da keşfetti, elledi, yememesi için gözüm üzerindeydi!. Vallahi hala oda traş köpüğü kokuyor buram buram... Etkinlik bitince temizlemesi de hiç zor değil, yağlı değil ya, siliyosun çıkıyor... Delirdik, eğlendik, sevdik, tavsiye ederiz.

İşte bizden kareler :

İlk dokunuş!

Yavaş yavaş coşma hali.

yakından tanıma

Alttan keşfeden küçük ele de bakın!





Merakla nasibine düşenleri inceliyor!

vurarak etrafa kar yağdırıyor!




küçüğüm hiç ayrılmıyor masanın etrafından

aşka geldi!




hızını alamayıp masa üstüne çıktı!

zevk!

2 yorum:

  1. Bu etkinlikteki amaç neydi ? Birde traş köpüğü yerine kreş şantide olabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi başkalarının amacını bilemem ama benim amacım sadece eğlenceydi. Dokunması çok hoş, köpük üzerinde çizgiler çizmesi, şekiller yapmaya çalışması da gelişim açısından faydalı olabilir. :))) Ama ben faydadan ziyade eğlensin istedim. Amacıma da ulaştım. Örneğin Montessori eğitiminde duyusal torbalar yapılıyor, içine jöle veya çeşitli jeller konulan torbalar hazırlanıyor. Duyusal gelişim için bu tarz dokunma etkinlikleri faydalı diyorlar. Ben de bunları hazırlamayı düşünüyorum. Farklı dokular (kum, keçe, köpük vs.) duyusal gelişimini destekliyor.

      Sil