Sayfalar

22 Şubat 2013 Cuma

Ay Kumu (Moon Sand)

Sonunda pek çok blogdan gördüğüm üzere ben de yaptım şu meşhur ay kumunu. Başıma gelecekleri biliyordum. Hazırlıklıydım. Evim savaş alanına dönüşecekti, razıydım!

Marketten en ucuzundan un aldım bir de çiçek yağı. (Bir süredir evde her şeye zeytinyağı kullandığım için çiçek yağı bulundurmuyordum.) Genişçe bir kabın içine 4 su bardağı un, 1 su bardağı yağ koydum. Öyle uzun uzadıya ölçü araştırmadım. Hele bir böyle yapayım, bakayım kıvamına dedim. Oldu beee! Güzeeelce karıştırdım. Kıyır kıyır diye tabir edebileceğimiz bir kıvam oldu. İçine boncuk ve sürpriz yumurtadan çıkan şirinleri koydum. Yanına kaşık, kepçe, fırça hazırladım. Arkelolog olacağız, kumdan define çıkaracağız diye bir hikaye uydurdum, zira Deniz hikayelere bayılır.  Salonumuza getirdim, sofrabezini serdim yere (pek işe yaradığını söyleyemeyeceğim! zira sofrabezine rağmen her yer battı çıktı)

Deniz Baran da Barış Çağan da hazırlık aşamasında zaten mutfakta başımda nöbet tutuyorlardı. Benle birlikte salona koştular. Merakla yokladılar, oynadılar. Barış bir ara yedi  ay kumumuzu. Yok yeme etme derken ağladı! Sonra oyuna devam ettik.

İçimdeki stresli hatun, amaan her yer battı hadi artık sil süpür şunları ay delilik bu falan diye söylense de ben onu dinlemedim. Hasılı kelam, bu etkinlik titiz hanımlara göre değil! Ben hiiiçç titiz değilimdir! Etkinlikten sonra bir süpürge tuttum, süpürgenin sesine Barış kafa sallayıp oynadı, Deniz süpürgemin üstüne çıktı, benle birlikte fırçasını tuttu, eğlendiler.

Ben mi? Valla bugün o kadar yoruldum kiiii.... ama değdiii! İşte eğlenceli kareler....








3 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş ellerinize sağlık..biz de çok sevmiştik bu etkinliği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok blogda bu ve benzer etkinlikler yapılıyor ki, vardır bir bildikleri dur ben de yapıvereyim dedim, gerçekten de güzelmiş. Benim iki kuduruk bayıldılar :))

      Sil
  2. Је suis agée de quarante-neuf аns .

    Je porte le joli nom ԁe Victorine.

    Je vouԁгais devenir іngénieur ...
    Eѕt-ce un défaut d'être une mère poule ?

    My web-site; implant dentaire tarif

    YanıtlaSil