Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

Barış'ım Mandallarla Oynuyor

Barış Çağan'ım 1 yaşını doldurmadan önce onuna gıdı gıdı yaparak ilgileniyordum ama şimdilerde oğluşumun da aktiviteye ihtiyacı olduğunun farkındayım. Özellikle abisi için oyun kurduğumda, ağlayarak benimle de ilgilen mesajını çok net veriyor Barış'ım. Ben de onun mandallara olan ilgisini değerlendiriyorum. Boş damacana şişemiz odamıza taşınıyor itinayla. Abisinin taşıdığını söylememe gerek yok her halde. Barış'ım da içine mandal ve küçük oyuncakları atıyor. İtiraf etmek gerekirse, bu oyunu ben kurmadım, abisi ile ortaklaşa oynadılar oyunu.

Ben de mandalları birbirine kıstırıyorum, şekiller yapıp eline veriyorum. Her birini büyük bir dikkatle bir diğerinden ayırıyor. Mandalları tişörtüne tutturuyorum, hemen söküyor, bastırarak kendi de takmaya uğraşıyor. Mandallarla çok keyifli dakikalar geçiriyor. Parmak kasları çalışıyor.

İşte mandal oyunlarımız :))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder