Sayfalar

12 Şubat 2013 Salı

Ev Tipi Basket

Bugünkü etkinliklerimizden bir diğeri de ev tipi basket diye adlandırdığımız bir etkinlik..

Malzemeler : 10 - 12 adet tenis topu (eğer yoksa dergi beya gazeteden top yapabilirsiniz ki ben öyle yaptım) bir adet kova (veya tencere veya sepet)

Çöpe atmak üzere kenara ayırdığım Cosmopolitan dergimi atmayımda kullanayım dedim. Tam da bu işe yarar bir etkinlik vardı kitapçığımızda. Deniz de yardım etti bana sağolsun. Büktük, sıkıştırdık, 10 - 12 kadar top yaptık. 1 metre kadar uzağımıza plastik kovamızı koyduk. Tek tek kovaya isabet ettirmeye çalıştık. Başta biraz zorlandık, yapamayınca reddettik ama cesaretlendirmemle ve şaklabanlıklarla oyunu sürdürdüm. Sonra başardıkça şevklendi bizimkisi.

Barış Çağan da doldur boşalt yaptı ve yırtmaca yaptı. Ev savaş alanına döndü. Ama çocuklarım çok güzel vakit geçirdiler, eğlendiler. Bu da beni mutlu etti.

İşte bizden birkaç kare...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder