Sayfalar

21 Şubat 2013 Perşembe

Sanatsal Etkinlik : Oyun Hamuru

Bir süredir faaliyet yapamamıştık. Malum taşınma telaşımız vardı. (Hala tam yerleşmiş sayılmayız ya, neyse...) Dün oyun hamuru ile oynayalım ve faaliyetlere başlayalım dedik. Faaliyet yapmadığım dönemde Deniz Baran'da birtakım davranış sorunları ortaya çıkıyor. Çok hırçın oluyor mesela. Faaliyet yaptığım dönemlerde ise, daha uyumlu bir çocuk oluyor. Çocuğum da haklı. Bütün gün eve kapanıp kalmak beni bile sıkıyor, o nasıl sıkılmasın di mi ya!

Uzatmayalım, çıkardım hamurları, koydum önüne. Ben insan parçaları yaptım, kafa, bacaklar gövde, kollar gibi... Deniz de birleştirdi. Gözlerini kollarını bacaklarını yerli yerine koydu. Bir ara kafadan kolları çıkarmak istedi. Kollarını kafasına mı taktın, ilginç dedim, güldü. Hemen gövdesinde ait oldukları yerlerine taktı. Yaptıklarımız uzaylıymış. Anne, baba, abi, bebek ve anneanne uzaylıları yaptık. Sonra da onları konuşturdu, canlandırmalar yaptı. Yemek zamanı geldi, hepsini topladık.

Barış Çağan ise biz abisi ile masada çalışmalar yaparken aşağıdan ağladı sızladı. Hak verdim ama hamurları yemek istediği için yanıma da almak istemedim. Sonra dayanamadım gel hadi gel sen de, Kambersiz düğün olmaz dedim ve kucağıma aldım. Barış Çağan annesinin kucağına gelince rahatlıyor hemen! Tam ısırmalık bir keçi oldu!

Güzel bir faaliyetti. Fotoğraflarımız aşağıda...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder