Sayfalar

24 Şubat 2013 Pazar

Tarihe Not : Barış Çağan'ım Lügatine Yeni Sözcükler Ekliyor

Nenneee nenneeee! demeye başladı bugün. Gayet bilinçli bir şekilde bana bakıp nennenenee nnenneneee diye sesleniyor :))) Evet annecim doğru dedin, anneee diyorum. Kuzumu yeriiimmmm!

Ayrıca baybay da diyebiliyor. Özellikle babası dışarı işlerine giderken hadi görüşürüz, ben gidiyorum dediğinde elini sallayıp kimi zaman baybay, kimi zaman da ba ba diyor.

Veeeee bugün yeter! dedi hahaha vallahi de dediiiii! Babası yapma oğlum sularla oynama pis o dedi. O da geldiii, elini kaldırıp yedeeee dedi. Babasıyla bakıştık, sanki yeter dedi di mi dedik acaba yanlış mı duyduk diye düşünerek. Barış Çağan'ım da net bir şekilde "yeteee" diye tekrar etti.

Son 1 ayda oldu bunlar. Hatta son 20-25 günde dil gelişiminde müthiş bir hızlanma var.

Dil gelişimi için neler yaptığımı daha önce yazmıştım... Tekrar yazmayacağım. İlgilenenler buradan bakabilirler...

Bunun dışında kendi kendine şarkılar mırıldanıp dans ediyor. Abisi onun için "çılgın bu!" diyor ve gülüyor. Geçen elektrikli süpürge sesine bile oynamıştı.

Özellikle Muratgilin damından atlayamadım türküsünü söylüyorum, el çırpıyor, kafa sallıyor, ellerini masaya veya sandalyeye vurup tempo tutuyor, vücudunu bir o yana bir bu yana sallıyor... amaaann maskara ya bu çocuk! Maşallah oğluşuma. Her anneye yavrusu güzel görünür, benim yavrularım da bana güzel!

2 yorum:

  1. Maasallah çok tatlı ya şimdiden yeter diyor ısınız zor desenize;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha valla iki oğlan büyütmek çok zor. beni en iyi siz anlarsınız :)))) aynı yaş civarındalar . büyük Deniz Baran 27 Ekim 2009, küçük Barış Çağan 30 Ocak 2012 doğumlu. Onlar büyüyor ben yaşlanıyorum :D






      Sil