Sayfalar

24 Şubat 2013 Pazar

Tübitak Meraklı Minik Şubat Sayısı

Dergimiz bu ay geç geldi. Sanırım PTT'nin dağıtım birimindeki özelleşme nedeniyle yaşanan karmaşadan nasibimizi aldık!

Bu ay kartondan bir ev vermiş dergimiz ek olarak. Onu henüz oynayamadık.

Bu ayki konumuz uyku olduğu için buna yönelik faaliyetler vardı dergimizde.

Hayvan kartları eşleştirdik, uyuyan hayvanlar ve uyanık hallerini eşleştirdik. Pijama tasarladık. Deniz Baran, dergi ekinde verilen kız çocuğuna tek tip çıkartma yapıştırarak pijama tasarlarken, oğlan çocuğuna çeşit çeşit çıkartma yapıştırdı.

Dergide gece ve gündüze yönelik yine çıkartmalı bir etkinlik daha vardı. Deniz Baran çıkartmalardan çooookk hoşlandı.

Biz dergiye bakarken Barış Çağan da babası ile ilk sözcük kitabıma baktılar biraz ama dikkatlerini dağıtmamak için fotoğraflarını çekmedim. Zira Barış'ın aklı bizdeydi. Babasını bırakıp bırakıp abisi ile benim yanıma geldi. İşin komiği, Deniz'in de aklı kardeşi ve babasındaydı. O da beni bırakıp bırakıp babasına koştu!

Son olarak derginin içinde hayvanların uyuma şekillerine baktık ve oyun önerisini de uyguladık, hayvanların nasıl uyuduklarını canlandırdık. Ben anne kutup ayısı oldum, o da yavrum, sırtımda uyudu, anne su samuru oldum, karnımda uyudu, koala oldu ben de ağaç, sarıldı uyudu, leopar oldu ben de ağaç, kollarım dal oldu, dallarıma tutundu uyudu, at oldu ayakta gözlerini kapattı, zürafa oldu büküldü, ördek oldu kafasını yan çevirdi uyudu.... Harikaydı! Canlandırma oyunu çok keyifliydi.

Derginin bu ayki sayısı da çok güzeldi, tavsiye ederiz!

İşte bizden kareler... Az fotoğraf var, pek izin vermedi oğluşum foto çekmeme... Olsun!



2 yorum:

  1. Cok guzel abi kardes ... O fotosikintisini ben de yasıyorum ya artık aklı hep dağılıyor Yusuf'un da ben bir süre ARSIV cd sine bakicam bu sıralar çok yoğunuz rahatlayalım da hele

    YanıtlaSil
  2. arşiv cd'sine ben bakamadım daha. bu ay dergimiz geç geldi. Allah'tan dün baktık dergiye, bu sabah Barış yırttı attı dergiyi :))) bizimkiler eşyalara çok zarar veriyorlar sizinkiler de öyle mi? engel olamıyorum :(((

    YanıtlaSil