Sayfalar

16 Mart 2013 Cumartesi

Aile İçi Komiklikler

Kocamla konuşurken, Deniz çişim geldi dedi. Barış babasına baktı ve "kaka, kaka" dedi. Babası Deniz'e hadi gidelim banyoya dedi. Daha herkes otururken sadece bir kişi oturduğu kanepeden aşağı indi ve koşarak kapıya yöneldi, kapıyı açtı ve hızla banyoya koşmaya devam etti. Bilin bakalım kim?! Tabii ki Barış!

Banyoya girince herhangi bir yeri ellemesin diye öğrettiğim üzere elini sallayıp "ee" diyor.

Abisi ile babası sarılınca araya girip abisini çekiştirip uzaklaştırıyor.

Anneannesine abisi bazen tosluyor, oyun oynuyor, o da gelip tosluyor.

Evde abisi olmayınca Barış'ı oyalamak çok zor oluyor.

Yatmadan önce evde bir kudurukluk bir şımarma hali...

Deniz sürekli TV sehpasının üzerine çıkıyor ve şu anda TV'ye vurup davul çalıyor, bana bu kaç diye ritm soruyor, cevabım da "orupua" olmalıymış, ben de diyorum orupua diye..

Geçtiğimiz aylarda Deniz apartmandaki bir komşumuza gitmişti, hatta bundan bahsetmiştim. Komşumuza neler anlatmış neler... İşte biz onlara oda yapmamışız, salonda yatıyormuşuz, çünkü salonda klima varmış... Başka neler anlattı bilemiyorum ama çok şaşırdım.

Ya bu çocuklar bir alemm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder