Sayfalar

5 Mart 2013 Salı

Aktivite Kutusu


Evvelce aktivite kutusu yapmıştım. O zaman Barış küçüktü ve ben sadece Deniz için yapmıştım bu etkinliği. Şimdi tekrarladım, sadece renkli yuvarlak camlar ve ponponları kullandım, makarna ve tüylü telleri kullanmadım. Onun yerine bitmiş bıldırcın yumurtasının kabını kullandık aktivitemizi çeşitlendirmek için.

Hemen kutunun başına toplandı benim kuduruklar. Başladılar ikisi de hummalı bir çalışmaya. Kutuya açtığım deliklerden önce cam yuvarlakları sonra da ponponları geçirmeye başladılar. Arada kağıt da kırptık. Barış Çağan zaman zaman kavanozu kapatmaya çalıştı, zaman zaman ponponları ve taşları ağzına götürdü. Bu nedenle bir büyük mutlaka nezaret etmeli . 1 yaş çocuğu için daha büyük malzemeler seçilebilir. Bu malzemeler benim seçimimdi ve çocuklarımın yanıbaşındaydım, anında müdahale edebilecek durumdaydım. Müdahale konusunda da fikir sahibiyim, Allah mecbur bırakmasın.

Çok ciddi yapılan çalışmanın ardından taş görünümlü renkli cam malzemelerimi kavanoza yerleştirdim, Barış eline aldı, kavanozu düşürdü ve kırıldı. Ben çocukları aldım ve kaldırdım, babaları cam kırıklarını süpürdü. Bu kazanın dışında oyun çok keyifliydi ve kimseye bir şey olmadan oyunu sonlandırabildik. Topladığım renkli camlarımı bu sefer plastik bir kavanoza koyarak tekrar oynanmak üzere kaldırdım.

İşte bizden kareler :








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder