Sayfalar

4 Mart 2013 Pazartesi

Haydi Oynayalım

Cornellia Nitsch ve Prof.Dr. Gerald Hüther'in yazdığı Haydi Oynayalım  - Çocuğunuzun Gelişimini ve Yeteneklerini Destekleyecek 355 Oyun isimli kitaptan söz etmek istiyorum.

Aslında genelde kitapları okuyup bitirdikten sonra anlatırım. Ama bu kitap o kadar güzel ki, hemen paylaşmak istedim. Bu kadar blog takip ediyorum, kendim de dahil pek çok anne çocukları için türlü çeşit oyun buluyor, paylaşıyor, ki ben de bu annelerden biriyim. Bu kitapta tüm bunları niye yaptığımızın yanıtı yer alıyor. Hangi oyun, hangi çağda oynanır, niye oynanır, çocuğu hangi açıdan geliştirir, yüzlerce oyun önerisi ile anlatılmış. Bunun yanında beynin çalışma prensibi, duyularımız, yaş gruplarına göre seçilecek oyuncaklar hakkında bilgiler de verilmiş.

Müthiş keyifli, bilgilendirici, eğlenceli, ufkumu açan, yaptığım ya da yapmaya çalıştığım şeylerin faydalarını, doğru yolda olduğumu, daha fazla neler yapabileceğimi anlatan bir eser. Ben bir süre önce Hepsiburada'dan almıştım, ama okumaya fırsat bulamamış, okunmak üzere rafa kaldırmıştım. Ne büyük kayıp! Kesinlikle başucu kitabım olacak!

Bundan sonra blogumda paylaştığım oyunlarımda bu kitaptan da örneklere yer vereceğim kısmetse. Her iki oğluşuma da yararlı olacak, zira kitap 1 - 7 yaş arasındaki tüm çocuklar için çeşit çeşit oyun örnekleri ile dolu!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder