Sayfalar

20 Mart 2013 Çarşamba

Mektup Yazalım

Geçenlerde kırtasiyeden renkli kağıt ve zarflar almıştım. Dün Deniz Baran ve Barış Çağan'ın el izlerini çizdim iki ayrı kağıda. Deniz'in ağzından ne çıkıyorsa yazdım.

Mektubun girişi çok komik oldu...
Kadir, benim göbek adım.
Toprak, Lütfiye teyzemin oğlu.
Teyzecim sizi çok özledim
Eda ve Berna ablama muck.

Sonra mini mini bir kuş'u söyledi. birkaç söz daha ve kapattık mektubu.

Barış'ın mektubuna da yapabildiği şeyler neler, söylediği kelimeler neler falan onları yazdım.

Sonra da oğluşlarımın kuzenlerine yolladık bugün. Birlikte postaneye gittik. Mektubu teslim ettik.

Güzel bir etkinlik oldu. Başkalarına da mektup yazmak istedi oğlum, tamam annecim dedim, yazalım.

Sevdik bu işi...

2 yorum:

  1. :) eski günlerde ki gibi :)) ne güzel ya içim açıldı valla okurken , canım bu arada kabul edersen Etkaca'da bir mim seni bekliyor ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimi kabul ederim tabii ama nasıl kabul edeceğimi bilmiyorum. :))) e-mail adresime mi göndereceksin? cahilliğimi bağışla :))))

      çok güzeldi mektup yazmak, tavsiye ederiz. geçenlerde yeğenimin okul öncesi dönemde bana yazdığı mektubu buldum, annesine söylemiş, annesi kaleme almış. okudum, duygulandık, güldük.. yıllar sonrası için güzel bir hatıra, tavsiye ederiz.

      Sil