Sayfalar

22 Mart 2013 Cuma

Mim'lendim...


Bloglarda görüyordum mim'i ama beni bulacağını tahmin etmemiştim. Ben de Etka'ca tarafından mim'lendim, teşekkür ederim.

Bakalım neler var sorularda...

1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Oğullarımdan önce güneş olsam derdim, oğullarımdan sonra cevabım farklı. Su olurdum, ılık ve sakin. Oğullarım suyla oynamayı çok seviyorlar çünkü... 

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

Aile yadigarı değerli bir taş olurdum, bir yüzüğün üstünde. Nesilden nesile elden ele, kıymet bilen kadınların parmaklarında dolaşırdım, aşkın timsali olurdum. 

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

Susmam. Susamam. Yapıma ters. Belki anneme karşı susabilirim... Anneler değerlidir.

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

Sevdiğimin yüzünde bir kusur olurdum, başka kadınlar bakmasın!

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

Saymayım şimdi küfürleri, lügatim iyidir bu konuda. Haksızlık yapanlara savrulur yapışırdım yakalarına.

6. esir olsan neyin veya  kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Esir olmak istemem. Ne yaparsam sevgiden yaparım. 

7. bir suç olsan  "nasıl" bir suç olurdun?

Fakir bir çocuğun karnını doyurmak için yaptığı hırsızlık olurdum! 

8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

Ekin... Herkes doysun...

9. sayılmadığında ne hissedersin?

üzüntü

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?

Saklambaç. İki oğlum da en çok saklambaçı seviyor şimdilerde..

Sorular ve mim için teşekkürler. 

Sevgiler...

5 yorum:

  1. cevaplara bayıldımm:) ne kadar içten ve güzel cevaplar :) ayrıca mim içinde teşekkür ederim .mutlu ettiniz beni :)

    YanıtlaSil
  2. blogumun ismini görünce mutlu oldum..Mim için teşekkürlerr ;) Blog sayfanızın tasarımını yenilemişsiniz farkettim ve bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim ayrı ayrı arkadaşlar ikinize de... tasarım konusunda eşim çalışıyor, tamamlanmadı henüz, bakalım güzel olacak inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Mim için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yanıtlayacağım bende. Yoğunluktan dolayı fırsat bulup bloğuma bakamadım bile.

    YanıtlaSil