Sayfalar

1 Mart 2013 Cuma

Tübitak Yayınları : Üzüntüden Mutluluğa Duygularınız

Kitabı epey bir zaman önce almış, ameliyat sonrası nekahat dönemimde yattığım yerden çocuklarımla ilgilenebilirim düşüncesiyle kenara kaldırmıştım.

Nekahat döneminde başka kitaplar da okuruz, hele bir bu haftasonu AVM'lerden kitap alışverişi yapayım da diye düşündüm. Kitap okuma saati etkinliği yaptım. Barış kucağımda kitaba saldırdı defalarca. Ama böyle böyle alışacak dedim.

Kitaptaki resimleri Deniz çok güzel yorumladı, onun da hoşuna gitti Barış'ın da benim de. Gerçi sonlara doğru Barış'ın dikkati dağıldı ve bizi terketti oyuncaklarına yöneldi ama olsun. Resimler de çok güzel gerçekten. Okurken cümleyi yarım bırakıp sence bu çocuk ne hissetmiştir diye sorup cevap aldım Deniz'den. Kardeşlik meselesinde "kıskanmıştır" cevabı cukkk oturdu!

Güzeelll bir kitap sevdik, tavsiye ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder