Sayfalar

13 Mart 2013 Çarşamba

Yazamsam Olmazdı - 2

Evde birlikte TV izliyoruz. Bak dedim camdan ne kadar güzel boncuk yapıyorlar... Şöyle bir konuşma geçiyor aramızda :

- Bu kadın çirkin
- Neden?
- Çünkü oje sürmemiş, ben oje süren kadınları beğenirim!
- Ben de oje süreyim bari...
- Sen böyle de güzelsin, ben seni beğeniyorum!
- Yaaaaa, ay çok mutlu oldum! Gerçekten mi?!
- Evet
- Bak sen seversin diye makyaj da yaptım. Beğendin mi?
- Evet ama sen makyaj yapmadan da güzelsin !
- Aaaayyyy  çok sevindiiimmm teşekkür ederiiiimmmm (eridim bittim yandıımmmmm)
- Sen hiç yaşlanma, hep krem sür, ölme.  Sen ölürsen ben ne yaparım!
- Benim ölmeme daha çoook var, sen üzülme (umarım öyledir)
- Yok, hiç ölme sen! Ölmemek için de krem sür.
- Tamam ölmem... (gözyaşları her an akabilir, kucaklaşma safhası....)

Bu konuşma elbette Deniz Baran'ımla aramızda geçiyor... Bu çocuk ne zaman büyüdü bu kadar yaa....

2 yorum:

  1. canım ya :) ben dayanamazdım kesin ağlardım heralde :) Anneler oje sürmesede güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genellikle oje sürmem ama oğlum çok seviyor ojeyi. belki düğüne giderken sürerim, o kadar.. güzellik ölçütümüz bu diyebilirim. :))) bir kadında hemen ojelere bakıyor.

      beni böyle beğenmesi, güzel bulması öyle çok hoşuma gitti ki... üzülmesin diye gözyaşlarımı çaktırmadan sildim. hemen sorar neden üzgünsün annecim diye. :)))

      Sil