Sayfalar

21 Nisan 2013 Pazar

Çekidüzen Zamanı!

20.04.2013

Geçtiğimiz yıl Haziran ayında başlayan zayıflama maceram, sonbahara kadar sakin ve emin adımlarla devam etmiş, oldukça başarılı sonuçlar almıştım ancak sonrasında üst üste gelen hastalıklarla bu yolculuğum sekteye uğramıştı. Yemeyi ve yedirmeyi seven biri olarak ben bu süreçte :
çeşit çeşit pastalar, pudingler, makarnalar, çibörek ve turşu böreği gibi çeşitli börekler, pişiler, revani türü tatlılar olmak üzere pek çok kalorili lezzet denedim, ayıptır söylemesi çoğunda da başarılı oldum. Başardıkça cesaretim arttı ve yeni tarifler denedim!

Bir yandan  rahatsızlığım yüzünden spor yapamadım, bir yandan da mutfak maceramda her türlü yasağı deldim.

Bu duruma dur demem gerekiyordu. Bugün boyozlu gevrekli (yan sokakta gevrek fırını var!) mükellef bir sabah kahvaltısının ardından hazırladım çoluk çocuğu, dedim ben dışarı çıkabilirim bugün, haydi gidelim. İşte bu ani kararla hayatımıza yeniden çekidüzen getirdim! Öğle ve akşam yemeklerimizi diyetimize uygun gıdalarla oluşturdum, 9 km kadar yol yürüdük, cılkım çıktı!

İnciraltındaydık aylar sonra. Ailecek denize taş attık. Çok zevkliydi. Önümüzdeki haftaya kadar yeme içme ve kilo durumumuzu kontrol edip mangal yapmayı planlıyoruz! Mangala bayılırım! Ölürüm biterim! O derece yani!

Pilates topumu da şişireceğim, haftaiçi oğlanlar öğle uykusu uyurken ben de evde Ebrucuğumla (Ebru Şallı) pilates yapacağım kısmetse.

2 - 2,5 ay içinde toparlayabileceğimi düşünüyorum. Hadi bakalım!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder