Sayfalar

4 Nisan 2013 Perşembe

Yıllar Sonra...

Yıllardır görmediğim arkadaşım geldi bugün uzak diyarlardan. Onca meşguliyetinin arasında birbuçuk saat kadar görüştük. Çocuklarıma bir sürü hediye almış, ben bir şey alamadım, üzüldüm...

Özlemişim onu, merak ettim çocuklarını ama göremedim, kısmet olmadı. Yıllar geçmiş, değişmişiz. Arkadaşım yine güzel, bakımlı, hoş. Hatta geçen yıllara inat, daha da güzel!

Özendim koşturmalı hayatına. Çalışıyor canla başla, yoğun... Kendimi pek bir işe yaramaz hissettim. Tam zamanlı hastayım bu aralar, arkadaşım geliyor diye (doktor kontrolüm de vardı) çıktım dışarı, düştüm yollara.

Çocuklarını gördüm telefonundan. Çok tatlılar ama dokunamadım, öpüp koklayamadım onları. İnsan dokunmadan gerçeklik algısını oturtamıyor.

Öyle uzaktayız ki... Başka başka hayatlar yaşıyoruz birbirimizden uzakta. Bu mudur diyoruz, budur evet. Bir zamanlar her anımız birarada geçerdi, şimdi yıllar geçiyor, gelemiyoruz bir araya. Hayat çok acımasız.

Arkadaşım, canım... Mutlu ol e mi? Ayrı kaldığımıza değsin yaşadığın hayat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder