Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Anne...

09.05.2013 : Barış Çağan Anne dedi! Hem de defalarca. Biz anne dedik, o da anne dedi!
10.05.2013 : Barış Çağan'ım sabah salatalık istedi (mızıldanarak kahvaltı için soyduğum salatalıklara atılıyor). Bir gün önce anne dediği için, anne de vereyim dedim, bu defa nennee dedi, anne de vereyim dedim baba dedi, içeriden Deniz Baran'ım geldi, "anneeee, çocuğa zorla anne dedirtemezsin, hiç olmazsa ver bir salatalık eline yesin" dedi. Utandım vallahi kendimden :))) Verdim salatalığı!

Bu sabah güzel bir kahvaltı ettim. Kocam hazırlamış sağolsun. Gece de çocuklardan ayrı yatmamı sağladı, istediğim saatte kalktım. Hatta bir ara kalktım, sonra kimse fark etmeden gene yattım. Kimse bunu bilmiyor, sır!

Uyandığımda Deniz Baran "anneler günün kutlu olsun" dedi. Evdeki çeşitli eşyaları "bu senin için benden hediye" diyerek bana getirdi. Çok duygulandım. Sarılışmalar, kucaklaşmalar eşliğinde güne başladım. Sonrasında da Optimum'a gittik, oğullarım ve kocamla akşam yemeğimizi orada yedik, çocuklarım eğlendi.

Bugün çocuklarım için güzel bir gündü. Ama ben Reyhanlı'daki patlamalarda oğullarını - kızlarını, annelerini - babalarını, sevdiklerini kaybeden insanları düşündüm sık sık. Bir anda yıkılan dünyalarını düşündüm. Anneler günü böyle olmamalıydı. Kan ve gözyaşı dökülmemeliydi bugün. Keşke...

2 yorum:

  1. :) abi de tam abi ama :) maşallah ya her yazınızı yüzğm gülerek okuyorum,en güzel hediye gülüşleri ,eksik olmasın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. güzel dilekleriniz hepimiz için olsun....

      Sil