Sayfalar

5 Mayıs 2013 Pazar

Uykusuz Bir Gece Daha

Deniz Baran hastalandı. Üşütmüş sanırım, ateşi var.
39,2'ydi ateşi, ılık su ile yıkadım, ateş düşürücü verdim. Şu anda 37,5'e düşürebildim. İnşallah bir daha yükselmez. Ateşten çok korkuyorum. Dün akşam parkta ve parktan dönerken arabasında üşüttüm oğlumu. Kendime çok kızgınım.Böyle durumlarda aklıma sürekli kötü şeyler geliyor. Rabbim tüm yavrularımızı korusun. Evlatla sınamasın. İnşallah tez zamanda iyileşir oğluşum. İnşallah tüm hasta bebeler de iyileşir biran önce.

Ben gecenin 02.35'inde oğlumun başında nöbette...

3 yorum:

  1. çok geçmiş olsun Canım,Etka da iki gündür ateşliydi çok zor ateş,ben bilmiyorum bile nerde üşüdüğünü...acil şifaar kuzulara

    YanıtlaSil
  2. Dualarına gönülden katılıyorum.Deniz Baran'a çok geçmiş olsun.Rabbim şifalar versin.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Etka'ya da çok geçmiş olsun. Çok şükür Baran'ımın ateşi düştü, yıkanmaktan ishal oldu bu sefer. Onu da leblebi ve gazoz - aspirin ile çözdük gibi... En azından 1,5 saattir bir sıkıntı yok şükürler olsun Rabbime.

    YanıtlaSil