Sayfalar

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bizim Evde Böyledir Ya Sizin Evde?

Sizin legolarınız ve sair tüm oyuncaklarınız nerede durur?
     * bizimkiler halının üstünde, çekyatların altında, bilumum tüm salona gelişigüzel yayılmış haldedir. (işte bunu sevmiyorum)

Sizin kitaplarınız ne işe yarar?
     * bizimkiler parça pinçik yapılmaya yarar. Kağıt koparma çalışması için özel olarak verile kağıtlar ise buruşturulup atılır. (bu durumu büyük oğlumda engelleyebildim, sıra küçük oğlumda)

Sizin kalemleriniz ne işe yarar?
     * bizimkiler dizden destek alınarak kırılır, halının üstüne yayılır. Boyama için verilen sayfalar bir üst maddedeki kağıtların akıbetine uğrar, en fazla üstlerine iki çizik atılır. (zamanla düzeleceğini umuyorum, kalem kırmanın önüne geçtim çok şükür)

Sizin çocuğunuzun yatağı ne işe yarar?
     * bizimki ıvır zıvır depolamaya yarar. Uyumak için anne babanın yanına gidilir. (birlikte sarmaş dolaş uyuyamayacağımız zamanlar da gelecek, kokusunu alarak uyumanın tadını çıkarıyorum)

Sizin evde yapılan bir temizliğin etkisi ne kadar sürer?
     * bizim evde en çok 10 dakika içinde ev savaş alanına dönüşür. (işte buna gıcık oluyorum)

Sizin evde haftada kaç makine çamaşır yıkanır?
     * bizim evde en az 7-8 makine çamaşır yıkanır. Sürekli çamaşır asılır, toplanır, katlanır, yerleştirilir. Eğer çamaşır katlarken yüksek bir yere koymazsanız katlananları, derhal bir ufaklık tarafından alınıp yerlere saçılabilir. Aynı çamaşır 3-4 kez katlanabilir. Bu nedenle çamaşırlar katlanır katlanmaz yerine yerleştirilinceye kadar masa üstünde depolanmalıdır! (antrenman oluyor bana işte)

Sizin oturduğunuz odayı toplamak ne kadar sürer?
     * bizim oturduğumuz odayı süpürmek bazen 2-3 saat sürebilir, bazen de imkansızdır. Birileri ya topladığım her şeyi arkamdan tek tek dağıtmaktadır, ya süpürgenin üstüne oturmaktadır, ya süpürgeyi sürekli açıp kapatmaktadır veya halıya yatıp süpürmeye engel olunur. Bunca eziyete rağmen süpürme - toparlama işlemi bitebilir de bitmeyebilir de... (bunun iyi yanı yok, çok canım sıkılıyor bu duruma)

Sizin bilgisayarlarınız ne işe yarar?
     * bizimkiler üzerine su boşaltıp eğlenmek içindir. (iki kere bilgisayar cozurdattı, eşim bilgisayar tamirini unutmuyor bu sayede fena mı)

Sizin cep telefonlarınız ne işe yarar?
     * bizimkiler kırılıp atılmak içindir. (bu sayede telefonlarımı yeniliyorum)

Sizin televizyonunuz ne işe yarar?
     * bizimki arada izlenir ama genelde üstüne tırmanmaya, büyüklerin sevdiği bir program varsa çat diye kapatılmaya yarar. (amaan televizyon zararlı, seyretmiyorum zaten ben)


Bazen imdaaaattt diye bağırasım gelir.

Bazen alıp başımı gidesim gelir.

Bazen bir rehavet çöker üstüme, amaaaaan boşver diyesim gelir.

Bazen yorgunluktan oturduğum yerde uyuyasım gelir.

Kaşlarımı çattığımda "anne eğil" diyerek beni öptüğünde hemen gülesim gelir.

Onlar güldüğünde, mutlu olduğunda sevinçten ağlayasım gelir.

Her zaman ama her zaman varlıkları ve sağlıkları için şükredesim gelir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder