Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

Çadır Hayalinden Her Şey Dahile Hızlı Tren Sistemi!

Kocamla çadırlara merak saldık. Aslında kışın ben bu konuda çok araştırma yapmıştım, heveslenmiştim. sonra ne olduysa vazgeçmiştim. Bu sefer kocam da istediği için birlikte internette araştırmalar yaptık. Nerelerde kamp alanları var, nasıl bir çadır olabilir, acaba iki çocukla olur mu, maceralı ve ucuz tatil işte ne güzel şeklinde sözlerle birbirimize verdik gazı.

Acayip hevesliydik bu sefer. Kimse tutmasın bizi! Alıyoruz çadırı bu gece diye karar verdik. Nasıl bir çadır olmalı diye araştırmalarımızı yoğunlaştırırken internete çadır tuvaletleri gördük, ekşimiş suratlarla birbirimize baktık. Tabii yaa ne olacaktı ki! Çadır kamplarında ortak banyo ve duşlarda, son derece pis ortamlarda kişisel ihtiyaçları karşılamak bize göre miydi? Hayır!

Sahi ben kışın da bu yüzden vazgeçmiştim çadır işini araştırmaktan. Ne gereği var yahu, pansiyonda kalırım, tertemiz missss! Aman boşverelim çadır işini! Hem çocuklar da küçük! Ya bir de tatile mi gidiyoruz eziyete mi? Yemekleri kim yapacak? Ben! Çamaşır - bulaşık - ortalığı toplamak? Ben ben ben! hem de son derece iptidai koşullarda! Deli miyim ben?

Ya tatil olsun da, temiz pak bir apart da güzel olabilir aslında. Çoluk çocuk doya doya kalabiliriz. Hem makarna yaparım, köfte, sandviç falan.. Basit gıdalar. Hazırlaması kolay şeyler... Neden olmasın? Tabii tabii ben hazırlayacağım. Olur yaa, hazırlarım elbet. Sabah kalk kahvaltı hazırla, bir hengame telaş.. Öğle yemeği de lazım, akşam da lazım. Aralarda oğlanlar acıkır, malum deniz acıktırır insanı. Atıştırmalıklar lazım. Lazım tabii... Kim hazırlayacak hepsini? Ben! Senede kalacağımız 1 hafta, onda da millet tatil yapacak, ben harala gürele yemek yetiştireceğim, bulaşık tabii bir de.. Aman içim sıkıldı. İstemiyorum arkadaş! Çocuklar biraz büyük olsa, onların peşinde koşmayacağım için apart oldukça mantıklı olur. En azından otele bağımlı olmaz, gezer eğleniriz! Ama şimdi çocular küçük, zırtık vırtık gidemezsin her yere. Hem netten baktım apartlara, iki çocuğum için de ayrı ücret alıyorlar. Ne saçma! Onlar bir damlacık daha yahu!

Her şey dahil tatil ne güzelsin sen bee! Ohhhh miiissss! Evet evet, iki küçük çocuğu olan benim gibi bir hatun kişi, biraz olsun denizin kumun ve de tatilin keyfini çıkarmak istiyorsa, her şey dahil kadar iyi bir seçenek olamaz!

Sabah kalkmışsın, miisss gibi bir kahvaltı, hazır hem de! Yapman gereken tek şey gidip masaya getirmekve afiyetle yemek! Sonra çocuklar havuzda eğlenirler, üzerlerine güneş gelmesin diye şemsiyeleri çekerim havuz başına. Öğle yemeğimiz hazırlanmış olur bu arada. Bulaşık yok, telaş yok! Git al ye tamam! Güneş yakıcı etkisini nispeten kaybedince dooğğru plaja! Oğlanlar kumda oynarken biraz şezlonga uzanıp denizin sesini dinleyebilirim, kocam çocuklara bakarken biraz kestirebilirim, belki bir şeyler okuyabilirim. Sonra nöbeti devralıp kocama dinlenme anları yaratabilirim! Akşama otele geri dönünce oğlanları yıkarım, mayoları sudan geçiririm, havluları çırparım. Her şeyi asarım! Bu kadar iş bana yeter! Hep beraber yemeğe ineriz, Saat 21:30-22:00 civarı bizim keçiler sızıp kalır! Ohhh işte tatil budur arkadaş! Tembel miyim? Belki öyle ama ben buyum, yapacak bir şey yok!

4 yorum:

  1. aynen ne eksik ne fazla bende tam olarak boyle dusunuyorum. tatil ,tatil yni hic bisey yapmadn ohh yan gel yat bak keyfine olacak tabi:)) hakettigimiz bir yilda bir hafta gonlumuzce olsun degilmi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama bizde öyle bir çadır hevesi vardı ki sormayın! Bir anda puuufff dağıldı o heves. Işık hızı ile her şey dahil tatile trasfer olduk. güldük halimize :)) Bir arkadaşım villa kiralayalım diyor. yemek bulaşık çoluk çocuk bakımı... yok diyorum kalsın. :)))

      Sil
  2. oooo karadenizde kamplık harika yerler var.Bence eğlenceli.Ama yemekli falan yerler.Öyle uğraştırmayacak sizi.Bana tatil olsun da deniz olsunda ağaç ev olsun razıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim vardır. öyle yemek hazırlama derdi yoksa ve temizse isteriz bayılırız. Ama bizim insanımız maalesef çok temiz değil. Böyle kamp alanlarında ortak kullanılan banyo ve tuvaletler ı ıhh... ben deniz kuşuyum, oğullarım da öyle. iki çocuk, yemek, bir de temizlik sorunu olunca, kampçılıktan buz gibi soğuduk başlamadan.

      Sil