Sayfalar

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Hayali Gelinimle Çatışmalar


Anne İpek de sen de çok güzel çorba yapıyorsunuz dedi oğlum. İpek de kim mi? Oğlumun hayali karısı! Daha bu yaşta gelinimle yarışıyorum! Ben daha iyi değilim yalnız... Şu eşitlikçi yaklaşıma bakar mısınız...

İpek pembe elbise giyiyor, gözlük takıyor ve esmer! İsimsiz, Emre, Berk, Gizem isimli 4 çocukları var! Arada Mandalin de benim çocuğum diyor ama her zaman değil. İsimsiz çorbasını içmiyormuş, Deniz Baran ağzını sıktırıyormuş, İpek de çorbayı içiriyormuş! Bu ne hayal gücü Ya Rabbim! Bülent okuyon mu aşkım?

Bu arada ben yemek yedirirken ağız sıktırmam! Yanlış yapıyorsunuz dedim, İpek öyle yapıyor diye bana kızdı!

Ya karısını da koruyor bi de :)))) yanlış yaptığını da kabul etmiyor! İpek mi güzel ben mi diye sordum ikiniz de dedi!

Ne diyim…

Bu arada İpek'le yürüyüşe çıkıyorlarmış, çocukları da alıyorlarmış yanlarına. İpek'le sohbet ediyor musunuz diye sordum, çocuklardan fırsat bulunca dedi. Çocuklar izin vermiyor mu sohbet etmenize dedim. Vermiyor dedi. Neden ki dedim, çocuk işte dedi.. Bu muhabbet iyice eğlenceli hale geldi.

2 yorum:

  1. :))) çok şeker ya , çok güldüm okurken :) demek çocuklar fırsat verirse sohbet ediyorlarmış ha :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) dün sıkıştırdım, ben daha güzeli di mi dedim, ikiniz de güzelsiniz dedi! tamam annecim dedim ama hayali gelinle çatışmaya meyilliyim galiba :)))

      Sil