Sayfalar

10 Mayıs 2013 Cuma

Karışık Etkinlikler :Telefon, boyama, tuz boyama, kitap okuma...

Bu günlük aktivitelerimize Miniminiyiz'den gördüğüm üzere telefon oyunu ile başladık. Biz küçükken konserve kutularından yapardık kendimizce. Ben de merserize ip, iki adet şeffaf plastik bardak ve birer yüz çıkartması kullandım bunun için. Başta her şey iyiydi. Ama her zaman umduğumuz tepkileri alamayabiliyoruz. Çok sıkıcıymış bu da yaaaa dedi oğlum!

Fotoğraflarda eğleniyor gibi görünüyor oysa ki..





Aslında çok eğlenceli bir deney. Ben açıklamaya da çalıştım. Anneannesinde eski tip telefon var, onunla epey oynuyor her iki fındığım da... Bu aralar her şeyden sıkılır oldu Deniz. Bazen ooooofffffff diyorum cidden ooffff!

Günümüze boyama yaparak devam ettik. Deniz Baran önce pastel boyaları kullandı. Ama bu esnada küçüğüm de ağlamaya başladı pastel boya için. Ona da verdim birkaç tane, ana bir baktım yiyor! Yeme pis ee falan derken küçüğümü mama sandalyesinden indirdim. Halka ve kule oynayalım dedim. Biraz oynadı ama ille de abisine sataşıyor. Hadi tekrar aldım onu, bu sefer önüne Tarçın kitaplarından koydum. Gözünü abisinden ayırmıyor! 


Abisine sulu boya çıkardım, biraz sulu boya baskı yaptı. Sonra Çocuğumla Evdeyim Facebook sayfasından gördüğüm (pek çok başka yerde de yapıldığını görüyorum, bilinen ve sevilen bir etkinlik) tuz boyama etkinliğini yaptım. Bizim boyama defterimizdeki şekillerden kirazı seçtim, hatların üstüne çizgi halinde uhu sıktım, kurumadan üzerine tuz serptim. Sulu boya ile hatların üstünü boyadı, keyif aldı oğlum. Boyanın tuzda dağılışını izlemek hoş oluyor. 




Bir ara Deniz sıkıldım dedi. Barış mızıldanıyordu. Ben de bir süre uzaklaşmak istiyorum gelmeyin peşimden dedim. Ben önde, Deniz arkamda en arkada Barış koridorda iki üç tur kadar attık. Yahu dedim size oyun hazırlıyorum, bu ne böyle! Amacınız ne sizin?!

İmdaaaatttt diye bağırasım geldi! Neyse ki öğle uykusu denen bir şey var. Şükürler olsun!

2 yorum:

  1. Ah Denizcik ah :) Telefonu doğru tut bakım. Gergin olmayan ipte ses dalgaları nasıl yol alsın. Tabi Barış'ın sesini duyamayınca sıkılır anneye çatarsın. Ah ki ne ah, tam sevilmeliksin.. :)
    Hiç moralınızı bozmayın anneleri onlar belli etmese de yeni şemalar oluşturdular.
    Emeğinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Deniz'le karşılıklı gerdirdik ipi, yaptık etkinliği de, sırf foto çekmek için Barış da etkinliğe katılsın diye böyle poz verdik. Yoksa başta o işi ana oğul hallettik. :))) ama yook ne yapsam ne etsem ı ıhhh :))) Bu aralar her şeyden çabuk sıkılıyor.

      Sil