Sayfalar

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Kitaplarımız : Tarçın Kitapları

23 Nisan dolayısı ile büyük AVM'lerdeki indirimleri fırsat bilip bir sürü kitap almıştım, paylaşmaya fırsat olmamıştı. Bunlardan bir kısmı Tarçın serisi. Renkler, Taşıtlar, Yaşantımız, Sebzeler, Meyveler, Hayvanlar, Şekiller, Sayılar, Zıt Kavramlar kitaplarını almışım bir çırpıda. Besinler ve Oyuncakları görmemişim, görsem onları da alırdım.

Kitaplar kalın kartondan. yırtılmıyor kolay kolay. Evde halının üstünde, masada, koltuklarda, her yerde dolanıyorlar. Birini Deniz alıyor eline birini Barış. Çok sevdiler. Deniz kardeşine de öğretiyor zaman zaman kitapta yer alan kelimeleri. Barış büyük heyecanla bana getirip bu bu buuuuu diye soruyor her şeyi. Bıkmadan anlatıyorum, tek tek. Deniz'e de ingilizcesini söylüyorum ama iki dille yetişmediği için çok havada kalıyor tabii.  İsterdim çocuklarımı iki dille yetiştirebilmeyi amma ve lakin benim tek dilim var iken bu hayalim gerçekleşemedi. Neyse canıııımmm tek derdimiz bu olsun!

Kitapları çok sevdik, tavsiye ederiz.

Özellikle çocukların her an elinin altında olması için kolay yırtılmaması önemli.

Başka kitaplar da aldık ama onlar başka yazılaraaaaa.

1 yorum:

  1. biz bir alana bir bedava kampanyası ile almıştık, fiyatları da 4,5 lira civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil