Sayfalar

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Serbest Oyun : Şişlemece

Bu hemen herkesin oynayabileceği, belki de oynadığı bi oyun. Ben de bahsetmek istedim. Oyunumuz çok basit ve çookkk eğlenceli. Gün içinde birkaç kere oynuyoruz ve deli gibi gülüyoruz oğullarımla.

Malzemeler : birkaç adet yumuşak top. hepsi bu.

Hadi şişlemece oynayalım diye başlıyor oyunumuz. Birbirimize yumuşak toplar atıp isabet ettirmeye çalışıyoruz. Deniz çoğu zaman kaçıp masa altı, kanepe arkası vs. yerlere saklanıyor. Eline top geçiren diğerini amiyane tabirle diğerini şişliyor! toplar yumuşak olduğu için rakibin yaralanma ihtimali düşük. (Barış dengesini kaybedip düşmesin diye ona çok yavaş atıyorum) Sonrası kovalamaca, güreş, yakalayıp öpmece şeklinde çeşitleniyor.

Bu oyun ne kazandırıyor? Valla benim amacım bir şey kazandırması değil, dibine kadar eğlenmek! Ama laf aramızda isabet ettirmeye çalışırken  oyunun el - göz koordinasyonunu  sağladığını da belirtmek isterim. Barış'ım henüz isabet ettirmekten bihaber olsa da, eline geçirdiği topu yere fırlatıp "attiiii" diyor ve kaçıp saklanan abisinin peşinden gidiyor, onu bulup "e eee" (ce eee demek bu onun dilinde) diyor.

Zaman zaman babamız da oyuna katılıyor. Alt kat komşumuza sabırlar diliyorum.Ama gece vakti oynamıyoruz ki canım bu oyunu, olacak o kadar değil mi yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder