Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

Deliklere ponpon atmaca, Köpük tabağa kürdan saplamaca, Strafor şekillere sayı çubuğu batırmaca

 Kutuda meyveler vardır, birde üstünde meyve hava alsın diye delikleri... İşte o kutuyu atmadım, Barış'ın önüne koydum, bir de ponponlar verdim. Attı, baktı. Attı, "atti" dedi. Kenarda kalan bir aktivitemiz. Eklemeyi unutmuşum.

 Köpük tabaklar vardır, bilirsiniz. İçine tavuk falan koyup satarlar. Üzerinde delikleri de vardır. İşte onları aldım, yanına da kürdan koydum ve çocukların önüne bıraktım. Oldukça ilgilendiler, çalıştılar. Bu da geçmişte aynı gün yaptığımız etkinliğimiz.

Oğularım bu aktivitelerden hoşnut oldular. Tavsiye ederiz.



 Strafor şekiller almıştım bir ara. Onları ve sayı çubuklarını verdim bizimkilerin ellerine. Kirpiler yaptı Deniz. Barış ise sayı çubuğunu batırmakta zorlandı biraz. güzel bir çalışma oldu. Tavsiye ederim.
Bu çalışmalar rahatsızlığım dönemlerinde yaptığımız şeyler, o nedenle unutulup kenarda kalmışlar. Neyse ki fotoraflara bakarken buldum onları.

1 yorum: